43:06 Odcinek 103

Siła marki w e-Commerce B2B – Adam Jędrychowski

Silna marka ma znaczenie. Nie bez powodu chodzimy w adidasach, a nie w butach sportowych, informacje googlujemy, a nie wpisujemy je do wyszukiwarki, a jeszcze nie tak dawno tankowaliśmy na cpn-ach, a nie na stacjach benzynowych. To wszystko to jednak przykłady ze świata klientów końcowych. A jak to wygląda w sektorze biznesowych? Czy marka ma w ogóle znaczenie w handlu B2B?

Na to pytanie odpowiedział Adam Jędrychowski. W naszej rozmowie poruszyliśmy m.in. temat mitów, które utrudniają budowanie marketingu, roli, jaką odgrywa platforma B2B w budowaniu wizerunku firmy oraz krokach, jakie trzeba podjąć, by stworzyć silny brand w e-Commerce.


Dodatkowe materiały

Jeśli zainteresował Cię ten odcinek, sprawdź również:

  1. Książkę How brands grow – Byron Sharp, z której dowiesz się w jaki sposób rozwijają się duże światowe brandy
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4489855/how-brands-grow
  2. Książkę How Brands Grow Część 2 – Jenni Romaniuk, Byron Sharp, która rozszerza poprzednią książkę Byrona Sharpa o zagadnienia związane z B2B i handlem internetowym
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5022071/how-brands-grow-czesc-2
  3. Książkę Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace – Al Ries, Jack Trout, dzięki której dowiesz się jak pozycjonować się na rynku i dlaczego czasem nie warto być tym pierwszym
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4893539/positioning-the-battle-for-your-mind-how-to-be-seen-and-heard-in-the-overcrowded-marketplace
  4. Odcinek 101 – Rozwój e-Commerce B2B w nietuzinkowej branży – Mateusz Waligóra, z którego dowiesz się jak rozwijał się handel elektroniczny w firmie Pneumat
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/101-rozwoj-e-commerce-b2b-w-nietuzinkowej-branzy-mateusz-waligora/
  5. Odcinek 099 – UX w e-Commerce B2B – Ilona Skarbowska, dzięki któremu dowiesz się jak projektować UX sklepu B2B
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/099-ux-w-e-commerce-b2b-ilona-skarbowska/
  6. Odcinek 094 – 35 lat rozwoju biznesu. Jak TIM stał się firmą technologiczną – Krzysztof Folta, w którym posłuchasz o drodze jaką przeszła marka TIM, by osiągnąć pozycję lidera e-Commerce w swojej branży
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/094-35-lat-rozwoju-biznesu-jak-tim-stal-sie-firma-technologiczna-krzysztof-folta/
  7. Odcinek 078 -Jak lepiej rozumieć klienta B2B? – Bartosz Pilch, dzięki któremu lepiej poznasz swoich klientów biznesowych
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/078-jak-lepiej-rozumiec-klienta-b2b-bartosz-pilch/
  8. Odcinek 068 – Klient vs. handlowiec – dwie perspektywy w e-handlu B2B – Artur Konieczny, z którego dowiesz się jaka jest rola działu sprzedaży w e-Commerce B2B
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/068-klient-vs-handlowiec-dwie-perspektywy-w-e-handlu-b2b-artur-konieczny/

Transkrypcja odcinka

W trakcie pisania.