22 października 2023 43:06 Odcinek 103
Siła marki w e-Commerce B2B – Adam Jędrychowski
Silna marka ma znaczenie. Nie bez powodu chodzimy w adidasach, a nie w butach sportowych, informacje googlujemy, a nie wpisujemy je do wyszukiwarki, a jeszcze nie tak dawno tankowaliśmy na cpn-ach, a nie na stacjach benzynowych. To wszystko to jednak przykłady ze świata klientów końcowych. A jak to wygląda w sektorze biznesowych? Czy marka ma w ogóle znaczenie w handlu B2B?
Na to pytanie odpowiedział Adam Jędrychowski. W naszej rozmowie poruszyliśmy m.in. temat mitów, które utrudniają budowanie marketingu, roli, jaką odgrywa platforma B2B w budowaniu wizerunku firmy oraz krokach, jakie trzeba podjąć, by stworzyć silny brand w e-Commerce.
Dodatkowe materiały
Jeśli zainteresował Cię ten odcinek, sprawdź również:
- Książkę How brands grow – Byron Sharp, z której dowiesz się w jaki sposób rozwijają się duże światowe brandy
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4489855/how-brands-grow - Książkę How Brands Grow Część 2 – Jenni Romaniuk, Byron Sharp, która rozszerza poprzednią książkę Byrona Sharpa o zagadnienia związane z B2B i handlem internetowym
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5022071/how-brands-grow-czesc-2 - Książkę Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace – Al Ries, Jack Trout, dzięki której dowiesz się jak pozycjonować się na rynku i dlaczego czasem nie warto być tym pierwszym
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4893539/positioning-the-battle-for-your-mind-how-to-be-seen-and-heard-in-the-overcrowded-marketplace - Odcinek 101 – Rozwój e-Commerce B2B w nietuzinkowej branży – Mateusz Waligóra, z którego dowiesz się jak rozwijał się handel elektroniczny w firmie Pneumat
https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/101-rozwoj-e-commerce-b2b-w-nietuzinkowej-branzy-mateusz-waligora/ - Odcinek 099 – UX w e-Commerce B2B – Ilona Skarbowska, dzięki któremu dowiesz się jak projektować UX sklepu B2B
https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/099-ux-w-e-commerce-b2b-ilona-skarbowska/ - Odcinek 094 – 35 lat rozwoju biznesu. Jak TIM stał się firmą technologiczną – Krzysztof Folta, w którym posłuchasz o drodze jaką przeszła marka TIM, by osiągnąć pozycję lidera e-Commerce w swojej branży
https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/094-35-lat-rozwoju-biznesu-jak-tim-stal-sie-firma-technologiczna-krzysztof-folta/ - Odcinek 078 -Jak lepiej rozumieć klienta B2B? – Bartosz Pilch, dzięki któremu lepiej poznasz swoich klientów biznesowych
https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/078-jak-lepiej-rozumiec-klienta-b2b-bartosz-pilch/ - Odcinek 068 – Klient vs. handlowiec – dwie perspektywy w e-handlu B2B – Artur Konieczny, z którego dowiesz się jaka jest rola działu sprzedaży w e-Commerce B2B
https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/068-klient-vs-handlowiec-dwie-perspektywy-w-e-handlu-b2b-artur-konieczny/
Transkrypcja odcinka
W trakcie pisania.