42:02 Odcinek 099

UX w e-Commerce B2B – Ilona Skarbowska

Czy projektowanie User Experience w e-Commerce B2B różni się od projektowania UX w B2C? I tak, i nie. W obu przypadkach cel jest taki sam – sprzedaż, jednak ścieżki, jakimi poruszają się te grupy klientów są różne. Jak więc zaprojektować użyteczność platformy B2B tak, by klienci kupowali dużo i często?

W tym odcinku rozmawiam z Iloną Skarbowską o tym, od zacząć projektowanie użyteczności w e-Commerce B2B i dlaczego warto zrobić to dobrze. W tej rozmowie znajdziesz kilka ciekawych wskazówek, dzięki którym zapewnisz swoim użytkownikom B2B pozytywne doświadczenia zakupowe i zaczniesz sprzedawać więcej.

Listen to „099 – UX w e-Commerce B2B – Ilona Skarbowska” on Spreaker.

Dodatkowe materiały

Jeśli zainteresował Cię ten odcinek, sprawdź również:

  1. Profil na LinkedIn Ilony
    https://www.linkedin.com/in/ilonaskarbowska/
  2. Stronę Baymard Institute, na które znajdziesz wiele ciekawych artykułów, ciekawych danych i przykładowych benchmarków o tematyce UX
    https://baymard.com/
  3. Podcast Design i Biznes, w którym Ilona wraz z Radkiem Rejselem porusza tematy związane z projektowaniem User Experience
    https://open.spotify.com/show/4okuUKgqXMEXtkYKoSOqc0?si=59c525eb62704bb7
  4. Odcinek 078 – Jak lepiej rozumieć klienta B2B? – Bartosz Pilch, dzięki któremu lepiej poznasz swojego klienta B2B
    https://marekkich.pl/078
  5. Odcinek 076 – Skuteczna analityka w e-Commerce – Martyna Zastrożna, z którego dowiesz się jak dobrze analizować swoją platformę B2B
    https://marekkich.pl/076
  6. Odcinek 075 – Unified Experience w e-Commerce – Filip Iwański, w którym usłyszysz o tym, czym jest Unified Experience i dlaczego warto wdrożyć tą strategię w Twoim e-Commerce B2B
    https://marekkich.pl/075

Transkrypcja odcinka

W trakcie pisania.