026 – Customer Journey Map – jak lepiej poznać klienta?

Kojarzysz marki, które zawsze wydają się być akurat w tym miejscu, w którym szukasz rozwiązania swoich problemów? To właśnie one dobrze odrobiły pracę domową ze zrozumienia procesu zakupowego użytkowników.

W 26 odcinku posłuchasz o tym, jak wykorzystać mapę podróży klienta do tego, żeby skutecznie odpowiadać na jego potrzeby w Twoim sklepie internetowym (i nie tylko). Dowiesz się:

  • co zyskasz dzięki lepszemu zrozumieniu tego, jak zachowują się użytkownicy,
  • jakie są etapy ich procesu zakupowego,
  • w jaki sposób tworzyć mapy podróży klientów (ang. Customer Journey Map),
  • na co zwrócić uwagę na poszczególnych etapach.
Listen to „026 – Customer Journey Map – jak lepiej poznać klienta?” on Spreaker.

Dodatkowe materiały

Żeby lepiej zrozumieć zagadnienia z odcinka polecam Ci szczególnie:

  1. Odcinek „015 – 7 KPI, które powinieneś mierzyć w swoim sklepie internetowym”, o którym wspominałem w odcinku
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/015-7-kpi-ktore-powinienes-mierzyc-w-swoim-sklepie-internetowym/
  2. Odcinek „017 – Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020 – wnioski z raportu”, z którego dowiesz się, w jaki sposób kupują nowocześni klienci
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/017-omni-commerce-kupuje-wygodnie-2020-wnioski-z-raportu/
  3. Odcinek „019 – E-Commerce w Polsce 2020 – wnioski z raportu”, który również dobrze podsumowuje oczekiwania nowoczesnych e-konsumentów
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/019-e-commerce-w-polsce-2020-wnioski-z-raportu/
  4. Artykuł „Buyer Persona- pierwszy przyjaciel w marketingu B2B” o tym, jak przygotować persony klientów
    https://www.marketinglobster.pl/post/buyer-persona-pierwszy-przyjaciel-w-marketingu-b2b
  5. Artykuł HubSpot „How to Create Detailed Buyer Personas for Your Business” o tworzeniu person klientów
    https://blog.hubspot.com/marketing/buyer-persona-research
  6. Artykuł „How to Create a Buyer Persona” od Hootsuite
    https://blog.hootsuite.com/buyer-persona/
  7. I jeszcze jeden artykuł od HubSpot, tym razem „How to Create an Effective Customer Journey Map” o tworzeniu map podróży klientów
    https://blog.hubspot.com/service/customer-journey-map
  8. Iii jeszcze jeden wpis HubSpot o podróżach zakupowych „What Is the Buyer’s Journey?”
    https://blog.hubspot.com/sales/what-is-the-buyers-journey

Transkrypcja odcinka

W trakcie pisania.