81:22 Odcinek 069

Rola e-Commerce managera w organizacji – Robert Kwissa

Gdyby tak wierzyć ogłoszeniom o pracę, to e-Commerce manager odpowiada w firmie za naprawdę dużo rzeczy – od zarządzania sklepem internetowym, przez obsługę klienta – po pakowanie i wysyłkę paczek. Pewnie zgodzisz się, że to sporo obowiązków i trudno byłoby im sprostać jednej osobie. Jaka jest w takim razie rola e-Commerce managera w firmie?

W tym odcinku rozmawiam z moim gościem o roli, obowiązkach, odpowiedzialności i umocowaniu e-Commerce managera w organizacji. Dowiesz się, jaki wpływ na pracę takiej osoby ma rozmiar organizacji, jej dojrzałość cyfrowa i etap wdrożenia sklepu internetowego. Jak z tych wszystkich zmiennych zbudować opis stanowiska? Posłuchaj wskazówek Roberta Kwissy.

Listen to „069 – Rola e-Commerce managera w organizacji – Robert Kwissa” on Spreaker.

Dodatkowe materiały

Jeśli zainteresowała Cię nasza rozmowa, sprawdź:

  1. Odcinek E-Commerce niejedno ma imię – Jakub Gierszyński o bardzo zbliżonej tematyce roli e-Commerce managera w organizacji
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/060-ecommerce-niejedno-ma-imie-jakub-gierszynski/
  2. Odcinek TIM S.A. – od sieci hurtowni elektrotechnicznych po marketplace B2B – Krzysztof Rogalny o budowaniu zespołu e-Commerce w dużej organizacji B2B
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/046-tim-s-a-od-sieci-hurtowni-elektrotechnicznych-po-marketplace-b2b-krzysztof-rogalny/
  3. Odcinek Budowanie zespołu e-Commerce – Paweł Paszkowski o tym, jak zatrudniać kolejne osoby do działu e-Commerce w firmie
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/034-budowanie-zespolu-e-commerce-pawel-paszkowski/

Transkrypcja odcinka

W trakcie pisania.