034 – Budowanie zespołu e-Commerce – Paweł Paszkowski

Jak budować dział e-Commerce, żeby nadążać za rozwojem sklepu internetowego i codziennymi obowiązkami? To trudne pytanie.

Najpierw trzeba określić, gdzie zaczynają się i kończą w ogóle kompetencje zespołu e-Commerce. Potem ustalić, jakie role są potrzebne. A skoro prawdopodobnie budżet nie pozwoli na obsadzenie wszystkich tych ról jednocześnie, to trzeba poukładać priorytety, a część prac zlecić na zewnątrz. No i w końcu dobrze byłoby określić jakieś wskaźniki, żeby wiedzieć, czy ten zespół dobrze realizuje swoje obowiązki.

Sporo niewiadomych. Dlatego do tego odcinka zaprosiłem osobę, która jest wieloletnim praktykiem e-Commerce i marketingu, a swoje doświadczenie budował przez wiele lat na markach takich jak Koszulkowo, Allegro czy Frisco dla Biznesu. Jak zbudować dział e-Commerce, który performuje? Posłuchaj wskazówek Pawła Paszkowskiego.

Listen to „034 – Budowanie zespołu e-Commerce – Paweł Paszkowski” on Spreaker.

Dodatkowe materiały

Paweł wspomniał o dwóch miejscach, które warto odwiedzić, żeby poszukać inspiracji:

  1. Digital Experts Club – grupa zrzeszająca dyrektorów i managerów e-Commerce
    https://digitalexpertsclub.com/
  2. Clubhouse – nowe medium społecznościowe oparte o rozmowy na żywo
    https://www.joinclubhouse.com/

Jeśli chcesz pozostać z Pawłem w kontakcie:

Transkrypcja

W trakcie pisania.