45:57 Odcinek 075

Unified Experience w e-Commerce – Filip Iwański

Stworzenie rozpoznawalnej marki to nie lada wyzwanie. Wielkie budżety na coraz to nowsze i bardziej zaskakujące kampanie reklamowe nie wystarczą. Teraz firmy muszą iść o krok dalej, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta i utkwić w jego pamięci. Tym, co może pomóc e-Commerce w realizacji tych celów, jest strategia Unified Experience, która niejako uzupełnia wszystkim znany omnichannel.

W tym odcinku Filip Iwański – współzałożycielem i członkiem zarządu goodylabs – opowiada o podstawowcy założeniach Unified Exeperience, omawia pierwsze kroki, od których należy rozpocząć wprowadzanie tej strategii oraz wyjaśnia dlaczego warto wdrożyć ją w Twoim e-Commerce.

Listen to „075 – Unified Experience w e-Commerce – Filip Iwański” on Spreaker.

Dodatkowe materiały

Jeśli zainteresował Cię odcinek, sprawdź również:

  1. Odcinek Archetypy marki w marketingu – Adam Jędrychowski o ujednoliceniu komunikacji marki z wykorzystaniem archetypów
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/057-archetypy-marki-w-marketingu-adam-jedrychowski/
  2. Odcinek Dobre praktyki UX w e-Commerce – Grzegorz Żarnowski o odpowiadaniu na potrzeby klientów za pomocą dobrego UX w sklepie
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/051-dobre-praktyki-ux-w-e-commerce-grzegorz-zarnowski/
  3. Odcinek Customer Journey Map – jak lepiej poznać klienta? o mapowaniu podróży klienta
    https://marekkich.pl/sztuka-ecommerce/026-customer-journey-map-jak-lepiej-poznac-klienta/

Transkrypcja

W trakcie pisania.