024 – Optymalizacja konwersji (CRO) w e-Commerce – Marcin Cichoń

Jeśli do Twojego sklepu internetowego przyjdzie 1000 osób i 5 dokona zakupu, to będzie dobry, czy zły wynik? Okazuje się, że jak to zwykle bywa, odpowiedź brzmi „to zależy”. Poza tym rodzi się jeszcze pytanie, jak sprawić, żeby następnym razem kupiło na przykład 10 osób albo jeszcze więcej?

Optymalizacja konwersji to proces, który pozwala sprzedawać więcej, nie zwiększając ruchu w sklepie. Żeby dowiedzieć się, jak robić to dobrze, do odcinka 024 zaprosiłem Marcina Cichonia. Poruszyliśmy tematy:

  • od czego zależy współczynnik konwersji,
  • kiedy warto go zacząć mierzyć,
  • jakich technik używa się do optymalizacji,
  • kiedy nie warto optymalizować, a trzeba skupić się na rewolucjach?
Listen to „024 – Optymalizacja konwersji (CRO) w e-Commerce – Marcin Cichoń” on Spreaker.

Dodatkowe materiały

Żeby poszerzyć swoją wiedzę, możesz sprawdzić:

  1. Newsletter „UX Czwartki” od Ideacto, który jest wysyłany co 2 tygodnie i podsumowuje najnowsze trendy ze świata UX i e-Commerce
    https://ideacto.pl/ux-czwartki/
  2. Kilka dodatkowych e-booków, również od Ideacto
    https://ideacto.pl/publikacje/
  3. Jeszcze więcej e-booków, ale tym razem od UXPin
    https://www.uxpin.com/studio/ebooks/

Jeśli chcesz pozostać w kontakcie z Marcinem:


Transkrypcja odcinka

W trakcie realizacji