039 – Jak polski e-Commerce radzi sobie z SEO – Damian Sałkowski

Mówi się, że najlepiej trupy chować na piątej stronie wyników wyszukiwania, bo i tak nikt tam nie dociera. No ale z drugiej strony na pierwszej stronie jest tylko dziesięć wyników, a chętnych o wiele, wiele więcej. Czy w takim razie jest się o co bić?

Okazuje się, że tak. Co więcej, okazuje się też, że polskie sklepy internetowe nie do końca sobie w tej walce radzą. Dlatego do tego odcinka zaprosiłem praktyka SEO z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym na rynku polskim oraz za granicą, żeby porozmawiać o tym, jakie są czynniki sukcesu największych graczy. Jak sprawić, żeby Google wspierało rozwój Twojego e-Commerce? Poznaj wskazówki Damiana Sałkowskiego.

Listen to „039-jak-polski-ecommerce-radzi-sobie-z-seo” on Spreaker.

Dodatkowe materiały

Jeśli chcesz lepiej poruszać się po zagadnieniach SEO, warto sprawdzić:

  1. Raport „E-COMMERCE W POLSCE 2021. Sklepy internetowe z najlepszym SEO” od Senuto, który dostarczył tylu wartościowych danych w naszej rozmowie
    https://lp.senuto.com/raport-ecommerce-2021
  2. Blog Backlinko
    https://backlinko.com/blog
  3. Blog Senuto
    https://www.senuto.com/pl/blog/
  4. Kurs SEO PapaSEO od Grzegorza Strzelca
    https://papaseo.com/

Bonus dla słuchaczy

Pewnie wiesz, że raport od Senuto wyszedł również w wersji premium, która ma jeszcze więcej danych.

Damian przygotował specjalny rabat -15% dla słuchaczy Sztuki E-Commerce. Wystarczy, że przy zakupie podasz kod zniżkowy „SztukaEcommerce”.

Trzeba się spieszyć, bo kod jest ważny tylko do końca czerwca. Raport w wersji premium możesz kupić tutaj.


Transkrypcja odcinka

W trakcie pisania.